Opis
Ova knjiga nastala je kao sinteza iskustava, koja su rezultat dugogodišnjeg teorijskog istraživanja i praktične primjene stripa u nastavi. Haris Cerić, univerzitetski profesor pedagogije, je u svojim prethodnim knjigama Skandalon u oblačićima: kako koristiti strip u nastavi? (2013) i O edukativnom potencijalu stripa: prilozi etabliranju stripovne metode u nastavi (2019), razmatrao mogućnosti primjene stripa u nastavi i ponudio neka teorijska polazišta za sistematsko znanstveno proučavanje stripa kao svojevrsnog nastavnog medija, te se zalagao za etabliranje nove nastavne metode u nastavi koju je imenovao stripovnom metodom u nastavi. Elmana Cerić kao gimnazijska profesorica filozofije i logike, u svojoj nastavnoj praksi uspješno već skoro dvije decenije primjenjuje različite oblike stripovne metode u nastavi. Pozitivna reakcija učenika na ovaj metod rada nikada nije izostala.
Štoviše, sve dosadašnje generacije učenika su sa oduševljenjem prihvatale ovaj alternativni pristup nastavi filozofije, pronalazeći u njemu priliku da iskažu svoj kreativni potencijal i razvijaju kritičko mišljenje. Iako je mogućnost primjene stripa u nastavi široka, odnosno moguće ga je uz adekvatno didaktičko-metodičko prilagođavanje, koristiti u gotovo svim nastavnim predmetima i na svim uzrastima, autori su ovom knjigom, prije svega, htjeli ohrabriti i motivirati nastavnike filozofije da u svom radu koriste stripovnu metodu.
Jer najmanje je pet kvaliteta stripa koje ga čine izvrsnim nastavnim medijem u nastavi filozofije. On je: Subverzivan, Transcendirajući, Refleksivan, Interesantan i Provokativan.
Recenzije
Još nema recenzija.